XV. Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás

siofok 

 

XV. Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás

JUBILEUMI „BEST OF”

címmel

2018. szeptember 30. – október 2. között kerül megrendezésre

Siófokon, a Hotel Azúrban.  

 

Tisztelt Partnereink! Kedves Kollégák!

Hát ezt is megéltük. Immár tizenötödször rendezi meg a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége szakmánk őszi nagy seregszemléjét.

Az idei szervezésnél első számú szempont volt, hogy számos újítás mellett visszahozzuk a korábbi évek legsikeresebb pillanatait.

A jubileumi rendezvényen még a korábbinál is több napijegyes látogatóra számítunk, hiszen a BIT-ben előírt 15 órás folytatólagos képzésből 5 óra igazolása megszerezhető minden regisztrált konferencia-látogató számára.

 

 latogatoi regisztacio gomb

 

 

Amit a programról már tudni lehet:

 2018. OKTÓBER 1., HÉTFŐ:

  • A „best of” szellemében felkérésünket elfogadta Kürti Sándor, aki 5 évvel ezelőtt tartott emlékezetesen nagysikerű előadást konferenciánkon
  • 2015-ben, a XII. konferenciánkat a társadalmi felelősségvállalás jegyében rendeztük meg nagy sikerrel. Így szintén a „best of” szellemében felkérésünket  elfogadta Küllői Péter a Bátor Tábor és a Mosoly Alapítvány alapítója. A Bátor Tábor támogatására több akcióval is készül Szövetségünk a rendezvény ideje alatt.

Az egyik ilyen akció egy ÁRVERÉS lesz, amelyre olyan tárgyak felajánlását várjuk cégektől, vagy akár magánszemélyektől, amelyek a siófoki helyszínen, a hétfő esti díjátadó program keretében bocsátunk árverésre és a győztes licitáló a megajánlott összeget  közvetlenül a Bátor Tábor alapítványnak adományozza. 

               Árverésre tárgyakat felajnánlani a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen lehet.

Az árverésre bocsátott AUKCIÓS TÁRGYAKAT folyamatosan töltjük fel a FBAMSz weboldalára, amelyek IDE KATTINTVA TEKINTHETŐK MEG:

  • Elfogadta a felkérésünket és a hétfői nap délelőtti programjában előadást tart dr Péterfalvi Attila, a NAIH elnöke.
  • A konferencia hétfői napjának estéjén sor kerül a Biztosításszakmai Nagydíjak és a Nívódíj átadására 18 órától a Toscana I-es teremben
  • A konferencia hétfő délutánján 15 órától 17.30-ig a Toscana nagyteremben kerül megrendezésre a Magyar Jogász Egylet Biztosítási Jogi Szakosztálya AIDA Magyar Nemzeti Szekció Biztosításközvetítői Munkacsoportja ülésére.
  • A konferencia hétfő délutánját 15 órától 18 óráig színes, mozgalmas, szabadon választható programokkal tervezzük kitölteni, s hogy minél több idő jusson a standok felkeresésére, kapcsolatépítésre.
  • Hétfőn délután 15.30-kor rajtol el a szálloda parkolójából a MediHelp Futás az egészségért.

Választható távok 1,5 km, 3 km és 6 km.

A jelentkezők nevezési díját a MediHelp támogatásként utalja át a Bátor Tábor számlájára.

Fuss az egészségedért és támogasd a gyerekeket a gyógyulásban!

A napijegyesek számára öltözési és tusolási lehetőséget a szálloda wellness központjában biztosítunk.

A NEVEZÉSI FELÜLET    IDE KATTINTVA ÉRHETŐ EL

 

2018. OKTÓBER 2., KEDD:

  • A BIZTOSÍTÓTÁRSASÁGOK ELŐADÁSAI 10 és 15.30 között zajlanak a Toscana I. és II., valamint a Catalonia termekben.
  • A keddi napon a biztosítótársaságok előadásai mellett két különböző tréninget, workshopot próbálhatnak ki az érdeklődők. Vendégeink a KLICKER Consulting és az Értsünk szót!

KLICKER CONSULTING WORKSHOP

klicker logo 161012

50 perc élmény:

Mi tennél, ha egy új környezetben, egy ismeretlen ügyféllel, egy új kollégával és a frissen kinevezett vezetőddel kellene pontosan teljesítened? Ráadásul az idő sem Neked dolgozna?

Hogyan utasítasz, kire hallgatsz, mire figyelsz, és milyen döntést hozol?

Engedd, hogy olyan helyzetet teremtsünk számodra, amelyben valóban megláthatod saját működésedet és a visszajelzések során végül Önmagaddal nézz szembe…

klicker group 03

A Klicker Consultingról:

Hitelességünk és természetességünk abban rejlik, hogy saját magunk által kifejlesztett módszertannal dolgozunk, amelynek alapja közel három évtizednyi saját élmény és tapasztalat valós kompetenciájává fejlődése.  Hiszünk benne, hogy trénerként azzal a módszertannal támogathatjuk leginkább a fejlődést, amely bennünket is jelentősen változásra késztetett és pozitív iránymutatóként befolyásolta működésünket.

Meggyőződésünk, hogy amíg egy csapat egymástól kapja a visszajelzést-tehát a folyamatok ember-ember relációban zajlanak-, addig ezek az üzenetek torzulnak. Ennek oka, hogy szocializált világunkban már az ember nem tud elvonatkoztatni szerepeitől, ezek pedig folyamatos játszmákba kényszerítik. A játszmák hatásaként a visszajelzések, illetve az egyénhez vagy csapathoz megfogalmazott üzenetek manipulált formában érkeznek.

Módszertanunk alapjait a természet adta csodákra, a kutyákra építjük, ugyanis ösztöneik évezredek óta biztos háttérként szolgálnak a hatékony működéshez. Szervezetfejlesztési és képzési folyamatainkban testközelből tapasztalhatják résztvevőink az állatokat, tréningjeinken ugyanis kutyáink segítségével vizsgálhatják a résztvevők önmagukat, csapatukat, szervezetüket.

KLICKER CONSULTING WORKSHOPRA JELENTKEZNI A FÉRŐHELYEK EREJÉIG IDE KATTINTVA LEHET

 

ÉRTSÜNK SZÓT! WORKSHOP:   HASZNÁLD AZ EQ-D!

A World Economic Forum a 2020-as Top 10 munkahelyi készség listáján a 6. helyre tette az érzelmi intelligenciát. A workshopon személyes tapasztalatokkal járunk utána, mi is ennek az oka, és miért tartja a vezetők 71%-a fontosabbnak az EQ-t, mint a szakmai készségeket...?

Minden helyzetben - legyen az kellemes vagy kellemetlen - alig néhány másodperc alatt lefutnak bennünk az érzelmeinket befolyásoló kémiai reakciók, amelyek alapján döntünk arról, hogyan viselkedünk éppen.

Gyere el a workshopra, és tapasztald meg, miben más, ha kihozol mindent az adott helyzetből – legyen szó ügyfélről, kollégáról, vezetőről - tudatosan figyelve az érzelmeidre és a reakcióidra, mint ha csak hagyod „lefutni a programot” beavatkozás nélkül! Az EQ fejleszthető!

50 perc nem sok, de elegendő néhány szemfelnyitó tapasztalathoz, még több AHA-élményhez és felismert lehetőséghez.

 

DSC 5421 Edit jo merete

 

Értsünk szót Kft.-ről - Harmadik alkalommal a FBAMSZ konferencián!

Mit várhatsz tőlünk? Őszinteséget, lelkesedést, szakmai és emberi támogatást a cél felé vezető úton. A tudomány legújabb eredményeire építő tesztjeinkkel felmérjük a csapat/ vezetők jelenlegi helyzetét és részletesen feltárjuk a problémás területeket. Az eredmények elemzése után kidolgozzuk a cél eléréséhez szükséges lépéseket, és megvalósítjuk őket.

Hisszük, mert tapasztaljuk, hogy az érzelmi intelligencia készségek tudatos használata minden másnál hatékonyabban tudja átírni a régi mintákat. A céges kultúra változásával nő a hatékonyság, a profitábilitás, az elkötelezettség, a motiváció. Megvalósításához saját élményű tanulásra van szükség, mi pedig a legjobb eszköztárat állítjuk össze ehhez.

AZ ÉRTSÜNK SZÓT! WORKSHOPRA JELENTKEZNI A FÉRŐHELYEK EREJÉIG IDE KATTINTVA LEHET

 

Az új szárnyba (a bowling bárba) vezető folyosón található Ibiza termekben zajlanak a KLICKER Consulting és az ÉRTSÜNK SZÓT! workshopok 10 és 16 óra között, az alábbi bontásban:

10.00 – 11.00

11.00 -12.00

12.00 – 13.00

ebédszünet

14.00 – 15.00

15.00 – 16.00

KLICKER CONSULTING WORKSHOPRA JELENTKEZNI A FÉRŐHELYEK EREJÉIG IDE KATTINTVA LEHET

AZ ÉRTSÜNK SZÓT! WORKSHOPRA JELENTKEZNI A FÉRŐHELYEK EREJÉIG IDE KATTINTVA LEHET

 

A XV. Biztosításszakmai Konferenciára és Kiállításra látogatóként jelentkezni az alábbi gombra kattintva lehet:

 

latogatoi regisztacio gomb

 

A jelentkezés regisztrációhoz kötött.

A tavalyi rendezvényre jelentkező kapcsolattartók a korábban megadott e-mail címükkel és jelszóval jelentkezhetnek be. Aki esetleg elfelejtette jelszavát az újat igényelhet itt: https://cards.rabbitglobal.io/#/forgot_password

Amennyiben a kapcsolattartó is részt kíván venni a rendezvényen, úgy a jelentkezők listáján saját adatait valamint a kiválasztott jegyet is rogzítenie kell.

Online jelentkezni valamint a jelentkezési listákat módosítani 2018. szeptember 7. napjáig lehet, mely időpontot követően a FBAMSz titkárságához lehet fordulni.

Annak jelentkezését aki mégsem fog résztvenni a rendezvényen, a lemondás opció kiválasztásával kell jelezni a szervezők felé.


Az informatikai biztonsági előírások miatt szükség lehet külön a rendszergazdával illetőleg rendszerüzemeltetési osztállyal elfogadtatni a https://admin.rabbitglobal.io domain nevet valamint a biztonságos adatkapcsolatot jelző tanúsítványt, továbbá a tűzfal szükséges beállításait elvégeztetni. Ugyanakkor a jelentkezési felület asztali és mobil platformokon egyaránt elérhető, így aki esetleg problémát észlelne a céges asztali számítógépén keresztül történő bejelentkezés során, nyugodtan használhat iPhonet, táblagépet vagy más mobileszközt. Természetesen szükség esetén segítség is kérhető közvetlenül a Rabbit csapattól a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.

 

A részvételi díjak változatlanok:

ÁRAK:  

A hétfői napijegy 10.000, gálavacsorával 18.000 forint.

A keddi napijegy 10.000 forint. Ez a napijegy is tartalmaz ebédet!        

A hétfői gálavacsora  8.000 forint.

                                                                        

                                                                               2016                                        2017-2018

Alap csomag                                                       38.000 HUF/fő                         40.000 HUF/fő             

konferencia:                             HÉTFŐ, KEDD

szállás:                                    hétfő - kétágyas szobákban

étkezés:                                   reggeli, kávészünetek, ebédek és gálavacsora

Az egyágyas, egyedül igénybe vett szobában a felár 8.000 HUF/éjszaka.

 

EXTRA csomag                                                  56.000 HUF/fő                        58.000 HUF/fő             

konferencia:                             ( vasárnap) HÉTFŐ, KEDD

szállás:                                    vasárnap, hétfő - kétágyas szobákban

étkezés:                                   Vasárnap vacsora, hétfőn, kedden reggelik, kávészünetek, ebédek és hétfőn gálavacsora

Az egyágyas, egyedül igénybe vett szobában a felár 16.000 HUF/ 2 éjszaka.

 

EXTRA csomag II.                                                  27.000 HUF/fő                     27.000 HUF/fő             

konferencia:                             HÉTFŐ

szállás:                                    vasárnap - kétágyas szobákban

étkezés:                                   Vasárnap vacsora, hétfőn reggeli, kávészünetek, ebéd

Az egyágyas, egyedül igénybe vett szobában a felár 8.000 HUF/éjszaka.

 

Amennyiben kiállítóként, vagy résztvevőként további információra lenne szüksége, keressen minket a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

  • Esemény státusz: Nyitott

Elérhetőségeink

  • 1096 Budapest, Vendel utca 11.
  • (+36 1) 886-3621
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez a weboldal a felhasználói élmény optimalizálása érdekében sütiket használ. Süti házirend. Elfogadom a sütik hasznátát ITT