Biztosításszakmai konferenciák

  • 19
  • szept.
  • 2019

Focusystem

Szeretné megtudni elégedettek-e ügyfelei?

Az ügyfelek igényei és elvárásai a folyamatosan fejlődő világ hatására állandóan változnak, így az ügyfelek visszajelzése létfontosságú az ügyfélközpontú vállalkozások számára.

A FOCUSystem abban segít az Ön vállalkozásának, hogy adatokat gyűjt az ügyfelek tapasztalatairól, véleményéről és megtudhatja, mit várnak el az Ön cégétől.

  • Célzott üzenetküldés az ügyfeleknek
  • Az egyes napok, illetve hónapok teljesítményének összehasonlítása
  • Az ügyfelek megkérdezése növeli a céghez való lojalitásukat.
  • Méri az alkalmazottak teljesítményét
  • Valós időben megtekintheti az eredményeket
  • Szerkesztheti a kérdéseket a telefonjáról is.
  • 19
  • szept.
  • 2019

A www.ekarbejelentes.hu oldal azzal a céllal jött létre, hogy a felhasználók egyetlen (elektronikus) felületen tudjanak a magyarországi biztosító társaságokhoz, biztosító egyesületekhez kárt bejelenteni, a személy biztosítások kivételével minden biztosítási termék tekintetében.

Az ekarbejelentes.hu lehetővé teszi a hatékony, gyors ügyintézés megkezdését a kárrendezésnél. Célunk, hogy minden kárügyintézés a lehető leggyorsabban és a legegyszerűbb módon jusson el az érintett biztosítóhoz.

A kárbejelentés ingyenesen, kényelmesen, otthonról intézhető. Sőt, gépjármű kár esetén az ekarbejelentes.hu segít a legmegfelelőbb szerviz partner megtalálásában is.

Az elmúlt években a kárrendezés területén is megnőtt az igény a különféle hatékonyság-növelő megoldásokra. Az ekarbejelentes.hu által kínált elektronikus kárbejelentési szolgáltatás már több mint egy éve a biztosítási alkuszok / többes ügynökök számára is elérhető, az általuk használt egyes állomány kezelő rendszerekben.

 Az elektronikus kárbejelentés használata leginkább azok számára előnyös, akik nagy tömegben „kényszerülnek” különféle károk bejelentésére. Az alkuszok mellett a flottakezelő cégek, az olyan nagyobb vállalatok, ahol jelentősebb saját gépjárműflotta van, valamint a társasházkezelő cégek esetében is jelentős előrelépést jelent a szolgáltatás igénybevétele, hiszen az ügyfélélmény mellett társasházaknál például a kárügyintézés meggyorsítása által a lakóközösség kényelmét is szolgálja.

  • 19
  • szept.
  • 2019

Amikor marketing, on-line szolgáltatókról beszélünk a digitalizáció korszakát élve, nem mindegy, hogy az a bizonyos marketing ügynökség mire képes és mennyire tudnak velünk együtt lélegezni. Pénzügyi területen mennyire mondhatóak kompetensnek és képesek e azonosulni a piaci normákkal. A PNGN csapatára a fenti kijelentés egyértelműen igaz. Legfőbb versenyelőnyük abban rejlik, hogy a tulajdonos 18 éves pénzügyi múltja komoly alapot jelent az értékesítésben való támogatás terén.  Jelenleg is komoly csapat pallérozódik az egyre sokoldalúbb megrendelői feladatok alatt. A sales, értékesítés világáról egyértelműen tudja a csapat, hogy mit hogyan kell értékesíteni és eladni a jelenlegi piacon, de ez nemcsak a pénzügyi szektort jelenti. Saját márkák tömege, sikeres vállalkozás építő…ez, hogy lehet? A PNGN nem egy fejlesztő csapat, hanem értékesítők, akik profi marketingesek!

  • 19
  • szept.
  • 2019

STRESSZKEZELÉS CÉGVEZETŐKNEK                           

Compliance szolgáltatás, hogy a lehető legtöbb idő maradjon arra,

amihez igazán értenek a biztosításközvetítők: biztosításokat értékesíteni.

Kedden (09.24.) reggel 9.00 – 9.30 a TOSCANA 2. teremben

Az első negyed órában terítékre kerül a conflict of interest

szabályozás. Beszélünk arról, hogy milyen tartalommal kell szabályzatot (politikát)

készíteni, majd arról, hogy a felügyelet igazából mire koncentrál

a témában, mit ellenőriz, mit bírságol.

A második negyed órában szót ejtünk arról, miképpen lehet

hatékonyan kapcsolatot tartani a felügyelettel, milyen elvárásoknak

miképpen lehet jól megfelelni, és mi segítheti a legjobban a kisebb,

közepes és nagyobb biztosításközvetítőket abban, hogy minden

jogszabályi elvárásnak megfeleljenek úgy, hogy a lehető legtöbb

idő maradjon arra, amihez igazán értenek: biztosításokat

értékesíteni.

Az érdeklődőket várjuk a konferencia mindhárom napján a főbejárat melletti CPContact pultnál.

  • 16
  • szept.
  • 2019

Kedves Regisztrált Látogatók!

 

A személyre szóló BELÉPŐJEGYEKET a XVI. Biztosításszakmai Konferencia és Kiállításra kedden, azaz 2019. szeptember 16-án kiküldjük mindenkinek a beregisztrált e-mail címére.

Kérjük, hogy az e-mailt hozzák magukkal a helyszínre okoseszközükön vagy kinyomtatva. Az abban található QR kóddal lehet belépni a konferencia területére.

A QR kódot a helyszínen a főbejárattal szemben elhelyezett regisztrációs pultnál lehet érvényesíteni hoszteszeinknél.

 

A konferencia programja elérhető itt:

http://fbamsz.hu/biztositasszakmai-konferenciak/xvi-biztositasszakmai-konferencia-es-kiallitas-biztos-tudast-el-zetes-program-1553

 

Regisztrációval kapcsolatos kérdés, probléma esetén keressék Körmendi Esztert.

Elérhetőségei:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

+36 1 886 3621

 

Várjuk minden kedves vendégünket Siófokon!

 

Üdvözlettel,

FBAMSZ Titkárság

  • 09
  • szept.
  • 2019

Kedves Érdeklődők, Látogatók!

 

A XVI. Biztosításszakmai Konferencia programját frissítettük, ezen a linken elérhető:

http://fbamsz.hu/biztositasszakmai-konferenciak/xvi-biztositasszakmai-konferencia-es-kiallitas-biztos-tudast-el-zetes-program-1553

 

A konferenciára látogatót regisztrálni 2019.09.13. DÉLIG lehet ITT!

 

Feltettük a konferenciaprogram kötetlen, játékos versenyeinek részleteit és nevezésüket is megküldhetik a honlapon keresztül a következő linkeken:

  • 02
  • júl.
  • 2019

ÁRLISTA

 

A XVI. Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás

Biztos Tudást! címmel

idén ismét a Hotel Azúr Siófok szállodában

(8600 Siófok, Erkel Ferenc utca 2/C.)

kerül megrendezésre.

Link: http://www.hotelazur.hu/

  • 02
  • júl.
  • 2019

XVI. Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás

Biztos tudást!

(Fókuszban a tudatos fogyasztó és a képzett közvetítő)

címmel

2019. szeptember 22. –24. között

kerül megrendezésre

Siófokon, a Hotel Azúrban.

IMG 6055    IMG 5904 

 

 

Az esemény főszponzora a

COLONNADE logotype 2015 RGB

Az esemény támogatói:

 aegon siófok     Allianz     cig logo allo feherre hu EUB LOGO slogan  GR logo2    köbe logó 4    generali siofok 

MediHelp logo 2019  Mapfre Asistencia con claim BV mondial   signal iduna logo 300dpi   UNION logo háttér nélkül   UNIQA logó   wáberer

 

Évről évre nagy kihívást jelent megújulni és olyan, mindenki számára vonzó programot összeállítani, amely biztosítóknak, szolgáltatóknak és a biztosításközvetítőknek egyaránt kihagyhatatlanná teszi a szakma legnagyobb seregszemléjét.

Idén is jelentős munkát szenteltünk annak, hogy népszerű és támogatott hagyományainkat megtartva, változatlan helyszínen, ugyanakkor újragondolt keretek között tűzdeljük meg újdonságokkal a rendezvényt.

Szövetségünk maximálisan bírja a társszövetségek és a szakma támogatását, őszi rendezvényünkön évek óta több mint 750 fő látogat el. Idén is várjuk Önöket!

 

REGISZTRÁCIÓ ITT

TÁJÉKOZTATÓ A 2019. évi RÉSZVÉTELI DÍJAKRÓL

 

PROGRAMUNK

  • 24
  • okt.
  • 2018

Jubileumi „Best of” – Ez történt a XV. Biztosításszakmai Konferencián

 

Főtámogatónk:

 Groupama 30 ev logo

Támogatóink:

   UNION jo                               insura logo clean noslogan RGB                         Starr Insurance Companies 01

 

         netrisk                                   aegon 1080x316


2018. szeptember 30. és október 2. között hagyományos helyszínen, a siófoki Hotel Azúrban rendeztük meg a XV. Biztosításszakmai Konferenciát és Kiállítást, amelynek fő célja ezúttal is a legaktuálisabb biztosításpiaci kérdéskörök megvitatása volt. Számos standard programelem mellett az idei évben is jelentkeztünk újításokkal, miközben a 15. évforduló arra is apropót szolgáltatott, hogy korábbi konferenciák nagy sikert arató résztvevőit invitáljuk újra a rendezvényre – a „best of” szellemében.

Az idei konferencia „nulladik” napjának délután kezdődő programja az idén az Union Biztosító támogatásával állt össze: elsőként a társaság megújult stratégiáját ismertette vezető munkatársaival közösen Lehel Gábor, az Union elnök-vezérigazgatója, majd a biztosító vendégeként József-Polonyi Gábor adószakértő tartott előadást a vállalatok által kötött dolgozói kockázati biztosítások jövő évtől bevezetendő jelentős adóterheléséről, kitérve arra is, hogy a hosszú távú öngondoskodásra ez a változás várhatóan milyen következményekkel jár majd.

A konferencia első napja plenáris programokkal telt: az előadások mellett interaktív programok várták az érdeklődőket, miközben a vendégek a kiállítótérben elhelyezett standoknál aktív networking tevékenységet folytathattak. A felvezető előadást szokás szerint a házigazda FBAMSZ elnöke, Sebestyén László tartotta, aki beszédében bemutatta a FBAMSZ meghatározó helyét a biztosítási piacon, másrészt összefoglalta a megelőző tizenöt év, illetve ezen belül bővebben is az elmúlt esztendő eredményeit, részletesen kitérve a szövetség hagyományaira és újításaira egyaránt.

 

Az első vendégelőadó szokás szerint a MABISZ részéről érkezett: a biztosítók szövetségét idén Erdős Mihály alelnök képviselte, aki előadását a biztosítási szektor folytatódó növekedésének bemutatásával kezdte, majd rátért arra, hogy jelentős tere van még a további fejlődésnek. Az alelnök szerint tíz éves távon lehetséges a szerződések háromszorozása, majd részletesen kitért az ehhez szükséges feltételek bemutatására.

 

Kandrács Csaba, az MNB pénzügyi szervezetek felügyeletéért felelős ügyvezető igazgatója részletes statisztikákkal kísért előadásában a biztosítási piac tíz éves fejlődésének vízióját összegezte az előző év tényadatainak tükrében. Az idei évre vonatkozó előrejelzések mellett a prezentációban helyet kaptak a közvetítőket érintő statisztikák, valamint a területet érintő felügyeleti törekvések és az új technológiák alkalmazásának felügyeleti kihívásai is.

 

A kávészünetet követően Dr. Péterfalvi Attila, a Nemzeti Adatvédelmi És Információszabadság Hatóság.(NAIH) elnöke lépett pulpitusra, hogy összefoglalja a közelmúltban életbe lépett GDPR-szabályozás főbb elemeit, a szabályozás pontjait, az elszámoltathatóság kérdéseit és a hatóság vizsgálatainak sarokpontjait. A szakember ezt követően bemutatta a hatóságnak a szabályozás életbe lépése óta megkezdett vizsgálataira vonatkozó tapasztalatokat, statisztikákat is.

 

Öt évvel ezelőtt már nagy sikerű előadást tartott a FBAMSZ tizedik konferenciáján, Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke és tulajdonosa. A szakember az újabb, idei jubileumi eseményre is elfogadta a meghívást, és ismét népes közönség előtt adott elő, ezúttal a GDPR szempontjából is szemlélve az adattárolás és adatbiztonság időszerű kihívásait.

 

Az ebédszünetet követően a Magyar Jogászegylet Biztosítási Jogi Szakosztálya AIDA Magyar Nemzeti Szekció Biztosításközvetítői Munkacsoportja tartotta ülését, melynek témája az IDD – biztosításközvetítői direktíva gyakorlati alkalmazása volt. Ebben a blokkban három előadás hangzott el.

Dr. Szebelédi Ferenc, Az MNB főosztályvezetője a közvetítői szabályozás néhány új aspektusáról beszélt. Előadásában érintette az érdekkonfliktusok kezelését, az ösztönzési rendszereket, az alkuszi állomány-átruházást is, és beszámolt a közvetítői területen folytatott felügyeleti ellenőrzések főbb tapasztalatairól is.  Moritz Bekker, az EIOPA (Európai Biztosítás- és Foglalkoztatóinyugdíj-hatóság) fogyasztóvédelmi munkatársa az IDD-szabályozással kapcsolatos nemzetközi tapasztalatokról beszélt, kitérve az EIOPA szerepére és lehetőségeire is a piaci szereplők tájékoztatásában. Dr. Scheffer Zsolt, a Generali Biztosító jogásza ezt követően a biztosítói tanácsadás jogi aspektusait tárta fel.

Az AIDA Munkacsoport ülésével párhuzamosan a konferencia résztvevői interaktív programokon felül kipróbálhatták a FBAMSZ Tudásközpontot is a helyszínen beüzemelt 15 laptop segítségével.

Három évvel korábban, a XII. konferencia a társadalmi felelősségvállalás témaköre köré épült. Akkor a Bátor Tábor is a vendégek között szerepelt, a „best of” jegyében pedig idén ismét szerepet kaptak. Helyesebben a biztosítási szektor képviselőinek széles köre kapott szerepet, ugyanis a konferencia vacsora előtti szakaszában e szervezet javára rendeztek aukciót a szervezők, amelyhez mind a felajánlott tárgyak összegyűjtésében, mind pedig a bőkezű licitálásban a biztosítási kollégák kiváló partnereknek bizonyultak. Végül mind a 21 kikiáltott tárgy gazdára talált az árverésen, a Bátor Tábor munkatársai pedig összesen több mint 3 millió forintos adománnyal távoztak a rendezvényről. Az árverést Bartók János és Turcziné Pálos Anna vezette le.

Közvetlenül a napot záró gálavacsorát megelőzően, még a konferenciateremben került sor a szakmai berkekben nagy elismerésnek számító Biztosítási Nagydíj átadására. Ez a díj azokat a biztosítókat illeti, amelyek a független alkuszok szavazatai alapján a legjobb teljesítményt nyújtották a biztosítói szolgáltatások terén. Az idei, immár sorrendben a tizennegyedik szavazás immár öt kategóriában zajlott, a szakma ítélete alapján az alábbi biztosítók bizonyultak a legjobbnak:

dijazottak

Az egyes kategóriákban nyújtott teljesítménye alapján a Biztosítási Nívódíj tulajdonosa 2017-ben a Generali lett.

A nap kedves záróakkordjaként a hazai biztosítók mintegy tucatnyi alkuszi kapcsolattartója búcsúztatta közösen főtitkári minőségében Turcziné Pálos Annát, aki várhatóan év végén vonul vissza ebből a megbízatásából – ám ígérete szerint szervezőként a következő konferenciáknak is aktív szervezője marad.

A második napon zajlottak a hagyományos workshopok betűrend szerinti sorrendben a következő társaságok előadásaival:

  • AEGON: Egy szél, több vitorla?!
    Előadó: Dr. Lénárt Ágota, a Testnevelési Egyetem tanszékvezető docense
  • Allianz: Én, mi, mindenki: az önmegvalósítás lehetőségei
    Előadó: Pál Feri atya
  • Colonnade: Collonade helyzetjelentés
    Előadó: Faraga Gábor, alkuszigazgató
  • Generali: Egészséges jövőnk
    Előadók: Schaub Erika, a Generali személybiztosítási igazgatója
  • Groupama: Előre a múltba
    Rendhagyó időutazás Litkai Gergellyel és Jakupcsek Gabriellával
  • UNION: Egészségügyi szolgáltatók kerekasztal-beszélgetése
    Moderátor: Raveczky Zsolt

A következő Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítást 2019 őszén is változatlan helyszínen, a siófoki Hotel Azúrban rendezzük meg. A rendezvény programjáról 2019 májusától tájékozódhatnak az érdeklődők.

3. oldal / 5

Elérhetőségeink

  • 1096 Budapest, Vendel utca 11.
  • +36 70 7711860; +36 1 886-3621
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez a weboldal a felhasználói élmény optimalizálása érdekében sütiket használ. Süti házirend. Elfogadom a sütik hasznátát ITT