Idén három kategóriában is a Generali bizonyult a legjobb biztosítónak

Hétfőn minden eddigi rekordot meghaladó, csaknem nyolcszáz résztvevő jelenlétében megnyílt a Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás, amely hosszú évek óta a biztosítási szakma egyik csúcseseményének számít. A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) által szervezett kétnapos rendezvény hétfői gálaestjén átadták az elmúlt évben legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtó biztosítóknak járó, immár jelentős hagyománnyal rendelkező díjakat, amelyek közül 2015-ben hármat a Generali, egyet pedig az AIG vihetett haza.

Közzététel dátuma:

Hétfőn minden eddigi rekordot meghaladó, csaknem nyolcszáz résztvevő jelenlétében megnyílt a Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás, amely hosszú évek óta a biztosítási szakma egyik csúcseseményének számít. A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) által szervezett kétnapos rendezvény hétfői gálaestjén átadták az elmúlt évben legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtó biztosítóknak járó, immár jelentős hagyománnyal rendelkező díjakat, amelyek közül 2015-ben hármat a Generali, egyet pedig az AIG vihetett haza.

A független alkuszok 2004 óta minden szeptemberben díjazzák azokat a biztosítókat, amelyek az elmúlt év során a legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtották. A szakmai berkekben régóta nagy elismerésnek számító Szolgáltatásminőségi Verseny díjait idén négy kategóriában osztották ki. 2015-ben az alábbi biztosítók bizonyultak a legjobbnak:

  • a gépjármű-biztosítások, a személybiztosítások, valamint a lakossági vagyonbiztosítási kategóriában a Generali Biztosító Zrt, míg
  • a vállalati vagyonbiztosítási kategóriában az AIG Europe Limited magyarországi fióktelepe
    kapta meg az alkuszszövetség díjait. A legjobb biztosítók között dobogós helyeken szerepelt még az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. és az Allianz Hungária Zrt. is.

Névtelen

„Örömmel látjuk, hogy a biztosítási piac ismét fokozatosan növekvő pályára áll, amelyben a biztosítási szakma iránti ügyfélbizalom erősödése is szerepet játszik. Mindez a piaci szereplők komoly törekvésének eredménye, amely a minőségi szolgáltatásokra egyre fokozódó hangsúlyt helyez. Ezért a Szolgáltatásminőségi verseny élbolyában végezni egyre nagyobb erőfeszítést kíván meg a biztosítóktól” – emelte ki Papp Lajos, a FBAMSZ elnöke

Az idei konferencia két napján a biztosítási szakma minden területéről összesen 793 vendég regisztrálta magát, akik közösen vitatják meg a biztosítási piac aktuális kérdéseit és keresnek megoldásokat a problémákra.

 

HÁTTÉR-INFORMÁCIÓ:

Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ)
A szövetség 1991-ben 13 alkuszcég elhatározásából jött létre, jelenleg közel 90 taggal rendelkezik. E tagok a teljes alkuszi piac teljesítményének mintegy 60 százalékát biztosítják, az általuk közvetített és kezelt állomány alapján ma a szervezet az ország második legnagyobb biztosítótársasága lehetne. A FBAMSZ célja a szakmai érdekvédelem mellett az alkuszi tevékenység önszabályozása, szakmai és etikai hátterének kialakítása, az alkuszok oktatásáról, szakmai felelősségbiztosításáról történő gondoskodás, valamint a részvétel a biztosítási alkuszokra vonatkozó jogszabályok kialakításában. A szövetség 1993 óta tagja a biztosításközvetítők európai szervezetének (BIPAR), és kapcsolatban áll más országokban működő szövetségekkel is.

A FBAMSZ az egységes arculat kialakításával, a szakmai érdekvédelmi munka erősítésével, a képzés és tudásszint színvonalának emelésével arra törekszik, hogy a biztosítási piacon az alkuszok számára kivívja az őket megillető rangot és helyet.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ:

Varga Péter
Target Communications
Tel.: +3630 328 7186
e-mail: varga@targetcom.hu